• Handle online
  • 2-3 dager levering

Kundeservice

Vanlige spørsmål og svar

LEVERING

Hvor lang er leveringstiden?

Vi sender fra Ottobbock Healthcare, Duderstadt, Tyskland og vi regner med at det tar 2-5 hverdager før pakken kommer frem.

KAN JEG SE LEVERINGSSTATUS PÅ BESTILLINGEN MIN?

Du kan ikke se leveringsstatus når du logger inn på din konto. Når din bestilling er behandlet og hentet av speditøren vil du få en bekreftelse fra oss via e-post og SMS (hvis du har gitt oss ditt mobilnummer ).

HVA SKAL JEG GJØRE HVIS VARENE MINE ER SKADET NÅR JEG MOTTAR DEM?

Vennligst følg instruksjonene på siden Retur og Reklamasjon.

HVA SKJER HVIS JEG IKKE HENTER PAKKEN MIN?

Pakken din vil bli returnert til oss, og vi vil belaste deg for et returgebyr. Gebyret dekker våre kostnader for returnering.

BESTILLING

KAN JEG ENDRE BESTILLINGEN MIN?

Nei, du kan ikke endre bestillingen din etter at du har mottatt ordrebekreftelsen. Årsaken er at vi behandler bestillingen for plukking straks den er mottatt.

Hvis du ønsker å endre bestillingen, foretar du bare en ny bestilling og returnerer den første ordren tilbake til oss innen 14 dager fra den er mottatt.

Hvis du må endre navn eller leveringsadresse, kan du ta kontakt med oss. Hvis det likevel er mulig å endre, vi kan gjøre det mot et gebyr. Les mer i våre kjøpsvilkår.

KAN JEG KANSELLERE EN BESTILLING?

Du kan ikke kansellere bestillingen hvis ordrebekreftelsen er sendt. Så snart vi mottar bestillingen din plukker vi den automatisk for å kunne tilby deg best mulig service.

Hvis du ønsker å kansellere bestillingen kan du returnere den innen 14 dager fra den ble mottatt, så får du pengene tilbake

Hvordan vet jeg at forsendelsen min har kommet?

Det vil bli levert til din adresse. Hvis den er for stor, vil du bli varslet om hvor du skal hente den..

RETUR

HVOR LENGE HAR JEG RETURRETT?

Du kan returnere produktet uten kostnader opptil 14 dager fra mottak.

HVORDAN GÅR JEG FREM FOR Å RETURNERE EN VARE?

Vennligst følg instruksjonene på siden Retur og Reklamasjon.

HVOR RASKT FÅR JEG PENGENE TILBAKE ETTER RETUR ELLER KLAGE?

Pengene vil bli utbetalt innen 14 dager fra produktet er mottatt og kravet er akseptert

BETALING

Når blir jeg belastet for kjøpet?

Kredittkortet ditt blir belastet i samme øyeblikk som du foretar bestillingen.

KAN JEG ENDRE FRAKTMETODE ELLER BETALINGSMÅTE?

Vi tilbyr bare én leveringsmåte foreløpig, og du kan velge mellom de betalingsmåtene som tilbys når du foretar bestillingen. De kan variere over tid.

Hvilke betalingsmåter tilbyr dere?

Du kan betale med vanlige kreditt- og debetkort, eller du kan velge fakturering mot et ekstra gebyr til betalingsleverandøren.

ER BETALINGEN SIKKER?

Vi samarbeider bare med kjente leverandører av betalingsløsninger. Du kan lese mer om dem på hjemmesidene deres www.paypal.com eller www.klarna.com.

PRODUKTER

HAR DERE EN PRODUKTOVERSIKT?

Du kan bla og finne ut mer om alle våre produkter på hjemmesiden vår som fungerer som vår produktguide.

HVOR FINNER JEG EN OVERSIKT OVER STØRRELSER?

Du finner størrelsesoversikten her.

FRAKT

Hvordan vet jeg at forsendelsen min har kommet?

Den vil bli levert til din adresse. Hvis den er for stor, vil du bli varslet om hvor du skal hente den

KAN JEG ENDRE FRAKTMETODE ELLER BETALINGSMÅTE?

Vi tilbyr bare én leveringsmåte foreløpig, og du kan velge mellom de betalingsmåtene som tilbys når du foretar bestillingen. Betalingsmåtene kan variere etter hvert som vi utvikler våre tjenester.

KAN JEG HA EN ANNEN LEVERINGSADRESSE ENN DEN JEG HAR OPPGITT I MIN KONTO?

Ja, du kan endre den i adressefeltet når du foretar en bestilling

KLAGER

HVORDAN GÅR JEG FREM FOR Å RETURNERE EN VARE?

Vennligst følg instruksjonene på siden Retur og Reklamasjon.

HVOR RASKT FÅR JEG PENGENE TILBAKE ETTER RETUR ELLER KLAGE?

Pengene vil bli utbetalt innen 14 dager fra produktet er mottatt og kravet er akseptert.

HVA SKAL JEG GJØRE HVIS VARENE MINE ER SKADET NÅR JEG MOTTAR DEM?

Vennligst følg instruksjonene på siden Retur og Reklamasjon.

LOGG INN

HVORDAN LOGGER JEG INN?

For å kunne logge inn må du registrere deg på Rehband.com. Velg "Registrer deg" og opprett en ny konto. Fyll ut alle obligatoriske felt i skjemaet og trykk på "Send". Neste gang du besøker Rehband.com du kan logge inn.

JEG HAR IKKE MOTTATT ET NYTT PASSORD VIA E-POST, HVORFOR IKKE?

Hvis du har glemt passordet ditt og ønsker å få tilsendt et nytt via e-post, må du bruke den samme e-postadressen som du brukte da du registrerte deg.

JEG HAR GLEMT PASSORDET MITT, HVA GJØR JEG?

Du kan be om et nytt passord via skjema for glemt passord. Av sikkerhetsmessige grunner sendes en lenke til din registrerte e-postadresse som du skal bruke for å tilbakestille passordet ditt.

JEG HUSKER IKKE HVILKEN E-POSTADRESSE JEG BRUKTE DA JEG REISTRERTE MEG. HVA GJØR JEG?

Hvis du ikke husker e-postadressen din brukes, ta kontakt med vår kundeservice.

HVILKEN INFORMASJON FINNES PÅ KONTOEN MIN?

Du kan spore tidligere kjøp, se kontoinformasjon og endre kontoinnstillinger og informasjon