Kundeservice

Retur og reklamasjon

Som kunde har du rett til å angre på kjøpet ditt innen 14 dager. Fullstendige vilkår for retur og reklamasjon finner du i våre kjøpsbetingelser.
Slik gjør du for å returnere eller reklamere på kjøpet ditt:

1. Ta kontakt med kundeservice på info@rehband.com eller via skjemaet under.

2. Vår kundeservice vil sende deg en forhåndsbetalt fraktseddel og returblankett via e-post som du kan skrive ut. Hvis du ikke har mulighet for å skrive ut, kan vi sende dem via vanlig post om ønskelig. Dette tar 2–3 dager ekstra.

3. Pakk varene godt inn på samme måte som de ble levert. Det er viktig at produktene sendes i originalemballasjen som deretter pakkes godt inn. Legg ved en utfylt returseddel og sett fraktetiketten på pakken.

4. Lever pakken på nærmeste postkontor. Ta vare på kolli-id inntil returen er mottatt av oss.

5. Når returen er behandlet varsler vi deg via epost. Tilbakebetaling fratrukket fraktkostnad kr 49 tilbakebetales til den kontoen du har oppgitt på returblanketten innen 14 dager. Ved godkjent reklamasjon står Rehband for fraktkostnaden.